Skontaktuj się z nami: +48 570 570 527 lub +48 91 3 222 555 || e-mail: recepcja@stawahostel.pl

10/10 „Super na pewno tam wrócę i będę polecal zajomym”

Pokoje bardzo ładnie urządzone pachnące nowością bardzo ładna łazienka ogólnie przytulny pokoik.Muszę dodać że personel miły i pomocny

Mariusz - booking.com
10/10 „Super pobyt w super miejscu! :)”

Przyjazne, ładne i czyste miejsce, fantastyczny personel! Hostel położony w samym centrum Świnoujścia, posiada wiele udogodnień. Dodatkowymi atutami była możliwość pozostawienia bagażu po wymeldowaniu oraz możliwość późniejszego zameldowania.

Ewelina - booking.com
9,6/10 "Wyjątkowy"

Bardzo mila obsługa, czysto, nowe ładne pokoje,kuchnia super wyposażona.

Joanna - booking.com
10/10 „Świetny nocleg w dobrej cenie - polecam!”

Świetny nocleg w dobrej cenie. Pokoje nowe, hostel czysty. Bardzo miła obsługa 😉

Siwucha - booking.com
10/10 „Mile i przyjemnie spędzony czas w bardzo dobrych warunkach i z przemiłymi ludzmi”

Miejsce warte polecenia na każdą porę roku. Na pewno tu zawitam ponownie za jakiś czas. Dobra lokalizacja. Bardzo miła obsługa. Czystość,pyszne śniadanie, rozsądne ceny. Całościowa jakość- Super! Pozdrawiam Izabela.

Izabela - booking.com

Program lojalnościowy

Karta Stałego Klienta

Gość wracający do STAWA ApartHostelu w Świnoujściu to dla nas największe wyróżnienie. Każdy, kto jest zadowolony z naszych usług i chciałby z nich w przyszłości ponownie skorzystać, może otrzymać Kartę Stałego Klienta.

Karta przeznaczona dla Klientów VIP  jest darmowa i stanowi gwarancję, że jej posiadacz każdorazowo odwiedzając nasz hotel otrzyma 20% zniżki od ceny obowiązującej w danym dniu oraz 10% zniżki na śniadanie w restauracji hostelowej.

Szczycimy się tym, że w naszym hotelu panuje rodzinna i przyjacielska atmosfera. Dlatego Kartę Stałego Klienta mogą otrzymać również osoby polecone nam przez jej posiadacza – rodzina, przyjaciele lub znajomi.

W sprawie otrzymania karty prosimy o kontakt:
Tel.: +48 570 570 527+48 913 555 222

E-mail: recepcja@stawahostel.pl

Regulamin dla posiadaczy KARTY STAŁEGO KLIENTA

  1. KARTA STAŁEGO KLIENTA jest kartą imienną przyznawaną gościom, którzy skorzystali z usług noclegowych STAWA ApartHostelu przez min. 2 doby podczas jednego pobytu.
  2. KARTA STAŁEGO KLIENTA uprawnia do:
    1. Do 20% zniżki na usługi noclegowe od cen ze standardowej oferty obowiązującej danego dnia.
    2. 1 noclegu gratis po skorzystaniu z 10 noclegów w ciągu 12 miesięcy ( 11 nocleg Gratis ).
    3. 10 % zniżki w hotelowej restauracji na śniadania – szwedzki stół.
  3. Oferta KARTY STAŁEGO KLIENTA nie łączy się z innymi promocjami STAWA ApartHostelu.
  4. Prosimy o okazanie KARTY STAŁEGO KLIENTA przy zameldowaniu
  5. Przy zamówieniach telefonicznych rezerwacji, Gość dokonuje zapłaty metodą BLIK.
  6. Warunkiem otrzymania KARTY jest wypełnienie i podpisanie zgłoszenia.
  7. KARTA jest ważna bezterminowo
  8. Regulamin KARTY STAŁEGO KLIENTA jest dostępny w recepcji hostelu i na stronie www.stawahostel.pl
  9. STAWA ApartHostel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie
  10. Do zmiany regulaminu wystarczy jego ogłoszenie na stronie internetowej Stawa ApartHostelu.
  11. Przystępując do programu Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych osobowych w celach operacyjnych i marketingowych.
  12. Klient ma prawo uzyskać duplikat KARTY
  13. Hostel zastrzega sobie w szczególnych przypadkach prawo niewydania KARTY lub jej unieważnienia bez podania przyczyny
  14. Posiadacz KARTY STAŁEGO KLIENTA ma możliwość dokonania rezerwacji dla bliskiej mu osoby. Warunkiem jest dokonanie bezpośredniej rezerwacji przez właściciela KARTY.
Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Zapoznaj się ze szczegółami jak używamy plików cookies oraz z polityka przetwarzania danych AKCEPTUJĘ