Program lojalnościowy
Karta Stałego Klienta
Gość wracający do STAWA ApartHostelu w Świnoujściu to dla nas największe wyróżnienie. Każdy, kto jest zadowolony z naszych usług i chciałby z nich w przyszłości ponownie skorzystać, może otrzymać Kartę Stałego Klienta.
Karta przeznaczona dla Klientów VIP jest darmowa i stanowi gwarancję, że jej posiadacz każdorazowo odwiedzając nasz hotel otrzyma 20% zniżki od ceny obowiązującej w danym dniu oraz 10% zniżki na śniadanie w restauracji hostelowej.
Szczycimy się tym, że w naszym hotelu panuje rodzinna i przyjacielska atmosfera. Dlatego Kartę Stałego Klienta mogą otrzymać również osoby polecone nam przez jej posiadacza – rodzina, przyjaciele lub znajomi.
W sprawie otrzymania karty prosimy o kontakt:
Tel.: +48 570 570 527, +48 913 555 222
E-mail: recepcja@stawahostel.pl
Regulamin dla posiadaczy KARTY STAŁEGO KLIENTA
- KARTA STAŁEGO KLIENTA jest kartą imienną przyznawaną gościom, którzy skorzystali z usług noclegowych STAWA ApartHostelu przez min. 2 doby podczas jednego pobytu.
- KARTA STAŁEGO KLIENTA uprawnia do:
- Do 20% zniżki na usługi noclegowe od cen ze standardowej oferty obowiązującej danego dnia.
- 1 noclegu gratis po skorzystaniu z 10 noclegów w ciągu 12 miesięcy ( 11 nocleg Gratis ).
- 10 % zniżki w hotelowej restauracji na śniadania – szwedzki stół.
- Oferta KARTY STAŁEGO KLIENTA nie łączy się z innymi promocjami STAWA ApartHostelu.
- Prosimy o okazanie KARTY STAŁEGO KLIENTA przy zameldowaniu
- Przy zamówieniach telefonicznych rezerwacji, Gość dokonuje zapłaty metodą BLIK.
- Warunkiem otrzymania KARTY jest wypełnienie i podpisanie zgłoszenia.
- KARTA jest ważna bezterminowo
- Regulamin KARTY STAŁEGO KLIENTA jest dostępny w recepcji hostelu i na stronie www.stawahostel.pl
- STAWA ApartHostel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie
- Do zmiany regulaminu wystarczy jego ogłoszenie na stronie internetowej Stawa ApartHostelu.
- Przystępując do programu Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych osobowych w celach operacyjnych i marketingowych.
- Klient ma prawo uzyskać duplikat KARTY
- Hostel zastrzega sobie w szczególnych przypadkach prawo niewydania KARTY lub jej unieważnienia bez podania przyczyny
- Posiadacz KARTY STAŁEGO KLIENTA ma możliwość dokonania rezerwacji dla bliskiej mu osoby. Warunkiem jest dokonanie bezpośredniej rezerwacji przez właściciela KARTY.