Skontaktuj się z nami: +48 570 570 527 lub +48 91 3 222 555 || e-mail: recepcja@stawahostel.pl

10/10 „Super na pewno tam wrócę i będę polecal zajomym”

Pokoje bardzo ładnie urządzone pachnące nowością bardzo ładna łazienka ogólnie przytulny pokoik.Muszę dodać że personel miły i pomocny

Mariusz - booking.com
10/10 „Super pobyt w super miejscu! :)”

Przyjazne, ładne i czyste miejsce, fantastyczny personel! Hostel położony w samym centrum Świnoujścia, posiada wiele udogodnień. Dodatkowymi atutami była możliwość pozostawienia bagażu po wymeldowaniu oraz możliwość późniejszego zameldowania.

Ewelina - booking.com
9,6/10 "Wyjątkowy"

Bardzo mila obsługa, czysto, nowe ładne pokoje,kuchnia super wyposażona.

Joanna - booking.com
10/10 „Świetny nocleg w dobrej cenie - polecam!”

Świetny nocleg w dobrej cenie. Pokoje nowe, hostel czysty. Bardzo miła obsługa 😉

Siwucha - booking.com
10/10 „Mile i przyjemnie spędzony czas w bardzo dobrych warunkach i z przemiłymi ludzmi”

Miejsce warte polecenia na każdą porę roku. Na pewno tu zawitam ponownie za jakiś czas. Dobra lokalizacja. Bardzo miła obsługa. Czystość,pyszne śniadanie, rozsądne ceny. Całościowa jakość- Super! Pozdrawiam Izabela.

Izabela - booking.com

Regulamin obiektu Stawa ApartHostel

dot. pobytu w obiekcie oraz korzystania z dostępnej infrastruktury.

  1. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 (istnieje możliwość wcześniejszego uzgodnienia godziny przyjazdu). Aparthostel może odmówić przyjęcia Gościa bez podania przyczyny. Aparthostel może pobrać kaucję zwrotną wysokości 50 PLN za klucz do pokoju.
  2. W przypadku niewymeldowania się gościa do godziny 11:00 może zostać on obciążony dodatkową opłatą wg aktualnego cennika.
  3. W przypadku rezerwacji grupowych, aparthostel podczas ich zameldowania może pobrać kaucję zwrotną w wysokości 500 PLN za każde rozpoczęte 10 osób.
  4. Podczas wymeldowania gość zdaje w recepcji otrzymany komplet kluczy – w zamian otrzymuje wpłaconą kaucję zwrotną.
  5. Zabrania się użyczania miejsca noclegowego osobom niezameldowanym w Stawa ApartHostel. Gość aparthostelu nie może przekazywać miejsca noclegowego osobom trzecim, nawet jeśli nie upłyną okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  6. W cenę noclegu wliczona jest pościel, ręcznik, kawa, herbata oraz TV i dostęp do Internetu. Na życzenie gościa aparthostel świadczy nieodpłatnie usługi przechowywania bagażu.
  7. Pokoje aparthostelowe wynajmuje się po przedłożeniu ważnego dowodu osobistego lub paszportu oraz po uregulowaniu całości zapłaty za pobyt.
  8. W aparthostelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 07.00 rano. W tym czasie nie mogą przebywać na terenie aparthostelu osoby nie zameldowane. Każda niezameldowana osoba przebywająca w obiekcie w/w. godzinach będzie poproszona o uregulowanie należności za pobyt (stawka liczona za pokój w którym osoba aktualnie się znajduje) – odpowiedzialność za osoby odwiedzające,  ponoszą przyjmujący ich goście przebywający aparthostelu.
  9. Zachowanie gości aparthostelu oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Aparthostel może odmówić dalszego pobytu osobie, która narusza tę zasadę, zachowuje się agresywnie w stosunku do obsługi aparthostelu oraz nie stosuje się do zasad w nim panujących – nawet w trakcie trwania doby hotelowej i bez zwrotu poniesionej opłaty za nocleg.
  10. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach świec, grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  11. Na terenie aparthostelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie tej zasady Stawa ApartHostel obciąży gościa karą umowną wynoszącą 1.000 pln. Jeżeli z winy gościa dojdzie do uruchomienia systemu przeciwpożarowego, zostanie on dodatkowo obciążony kosztami nieuzasadnionego wezwania straży pożarnej.
  12. Możliwe jest wprowadzanie zwierząt domowych na teren aparthostelu za dodatkową opłatą ( należy posiadać ważną książeczkę szczepień oraz kaganiec).
  13. Po wyprowadzeniu się i opuszczeniu pokoju należy oddać klucze w recepcji. Za zgubione klucze/karty, Stawa ApartHostel obciąży gościa karą umowną wynoszącą 80 PLN od klucza.
  14. Gość ponosi materialną (finansową) odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń aparthostelowych. Gość aparthostelu zobowiązany jest również do zadośćuczynienia za szkody niemajątkowe wyrządzone innym gościom aparthostelu i / lub pracownikom obiektu.
  15. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja. Czas rozpatrzenia reklamacji trwa 7 dni. Reklamacje złożone po wymeldowaniu nie będą rozpatrywane.
  16. Jakiekolwiek usterki w pokojach prosimy zgłaszać w recepcji w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
  17. Zabrania się przestawiania mebli w pokojach aparthostelowych.
  18. Stawa ApartHostel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione w pokoju oraz częściach wspólnych. Cenne rzeczy można zdeponować w recepcji. Parking przed obiektem jest niestrzeżony.
  19. Przedmioty pozostawione w pokoju po jego opuszczeniu będą przechowywane przez 14 dni po czym zostaną zniszczone.
  20. Uprasza się o zachowanie porządku i czystości w pokojach oraz we wspólnych pomieszczeniach.  Goście Stawa ApartHostelu zobowiązani są do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz ogólnych zasad bezpieczeństwa.
  21. Nie odpowiadamy za awarie i ich skutki niezależne od nas (force majeure).
  22. Stawa ApartHostel nie zwraca pieniędzy po uiszczeniu opłaty za nocleg.

Z chwilą zameldowania Gość Stawa ApartHostelu przyjmuje do wiadomości i akceptuje niniejszy regulamin. Nie przestrzeganie zasad obowiązujących na terenie Stawa ApartHostel może skutkować wydaleniem z obiektu, bez zwrotu poniesionych przez Gościa

Regulamin Płatności Stawa ApartHostel

§1 Dokonywanie rezerwacji w aparthostelu.

  1. Rezerwacje indywidualne.
    1. Rezerwacji można dokonać:
      1. bezpośrednio poprzez silnik rezerwacyjny umieszczony na naszej stronie www;
      2. telefoniczne zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją e-mail precyzującą warunki dokonanej rezerwacji (koniecznie podając następujące informacje: imię i nazwisko, termin przyjazdu i wyjazdu , godzinę przyjazdu, rodzaj pokoju, liczbę osób, ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie, dane do faktury-wymagane również w przypadku osoby prywatnej, numer kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację);
      3. wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej: w formie elektronicznej (e-mail) lub listem (koniecznie podając następujące informacje: imię i nazwisko, termin przyjazdu i wyjazdu , godzinę przyjazdu, rodzaj pokoju, liczbę osób, ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie, dane do faktury-wymagane również w przypadku osoby prywatnej, numer kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację);
      4. poprzez jeden z wielu kanałów sprzedaży i rezerwacji noclegów on-line (Booking.com, Online, Travel Agency OTA).
    2. Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej Stawa ApartHostel prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail lub adres pocztowy dokument będący potwierdzeniem rezerwacji.
    3. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Stawa ApartHostel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zaliczki w wysokości 50% wartości całego zamówienia, jednakże nie niższego niż wartość usługi za pierwszy nocleg (tj.: l. osób x pierwsza noc).
    4. Zaliczka o której mowa winna być wpłacona na konto Stawa ApartHostelu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej.
    5. Wpłatę należy dokonać najpóźniej w ciągu 7 dni od dokonania wstępnej rezerwacji, jednak nie później niż 14 dni przed planowanym przyjazdem. Brak odnotowania wpłaty może spowodować anulację złożonego zamówienia.
    6. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego.
    7. Dane konta bankowego: 84 1020 4870 0000 5202 0042 4259
    8. Pozostała kwota płatna w Stawa ApartHostelu przy zakwaterowaniu. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej, rezerwacja zostanie anulowana po wcześniejszym poinformowaniu zainteresowanego.
  2. Rezerwacje grupowe.
    1. Rezerwacji grupowych można dokonać tylko i wyłącznie:
      1. poprzez telefoniczne zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją e-mail precyzującą warunki dokonanej rezerwacji (koniecznie podając następujące informacje: imię i nazwisko, termin przyjazdu i wyjazdu , godzinę przyjazdu, rodzaj pokoju, liczbę osób, ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie, dane do faktury-wymagane również w przypadku osoby prywatnej, numer kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację);
      2. wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej: w formie elektronicznej (e-mail) lub listem (koniecznie podając następujące informacje: imię i nazwisko, termin przyjazdu i wyjazdu , godzinę przyjazdu, rodzaj pokoju, liczbę osób, ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie, dane do faktury-wymagane również w przypadku osoby prywatnej, numer kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację).
    2. Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej Stawa ApartHostel prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail lub adres pocztowy dokument będący potwierdzeniem rezerwacji.
    3. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Stawa ApartHostel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Grupy, zaliczki w wysokości 50% wartości całego zamówienia, jednakże nie niższego niż wartość usługi za pierwszy nocleg (tj.: l. osób x pierwsza noc).
    4. Zaliczka o której mowa winna być wpłacona na konto Stawa ApartHostelu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej.
    5. Wpłatę należy dokonać najpóźniej w ciągu 7 dni od dokonania wstępnej rezerwacji, jednak nie później niż 30 dni przed planowanym przyjazdem. Brak odnotowania wpłaty może spowodować anulację złożonego zamówienia.
    6. Pozostała kwota płatna w terminie ustalonym przez recepcję, jednak nie później niż 14 dni przed planowanym przyjazdem. Brak odnotowania wpłaty może spowodować anulację złożonego zamówienia.
    7. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego.
    8. Dane konta bankowego: 84 1020 4870 0000 5202 0042 4259
    9. Rezerwacje grupowe dokonane poprzez inne źródła sprzedaży niż wymienione w §1 pkt 2.1 a, b (np.: OTA, silnik rezerwacyjny) mogą zostać anulowane.

§2 Anulacje i modyfikacje rezerwacji w Stawa ApartHostel.

  1. Warunki anulowania i modyfikacji rezerwacji indywidualnych.
    1. Stawa ApartHostel wyróżnia dwa typy rezerwacji indywidualnych:
      1. Rezerwacje bezzwrotne (tzw. non refundable) – zazwyczaj objęte promocyjną ceną , różniącą się od ceny bazowej rezerwacji standardowej, płatność wykonywana w momencie dokonania rezerwacji, rezerwacja jest potwierdzona w 100%, w przypadku rezygnacji z noclegu pieniądze za pobyt nie są zwracane. Gość nie ma możliwości modyfikacji rezerwacji. Czynniki losowe nie są brane pod uwagę.
      2. Rezerwacje standardowe – obowiązują standardowe warunki rezerwacji. Gość ma możliwość do anulacji oraz modyfikacji własnej
        rezerwacji  do 7 dni przed przyjazdem.
    2. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu,  nie później niż na 7 dni przed planowanym przyjazdem, Gość ma prawo do zwrotu 100 % poniesionych kosztów. Anulacja musi zostać potwierdzona przez recepcję odpowiednim mailem.
    3. W przypadku chęci modyfikacji rezerwacji, Gość posiada taką możliwość nie później niż na 14 dni przed planowanym przyjazdem. Ewentualna zmiana uwarunkowania jest możliwościami jakimi dysponuje Stawa ApartHostel (aktualne zasoby);
    4. W przypadku rezygnacji z pobytu w okresie 7 dni przed planowanym przyjazdem, Stawa ApartHostel ma prawo do obciążenia rezerwującego kosztami całej rezerwacji. Stawa ApartHostel nie zwraca poniesionych dotychczas kosztów.
    5. W przypadku nie przyjazdu gościa (no show) tj., przed ukończeniem trwania pierwszej doby, Stawa ApartHostel ma prawo anulować cały pobyt i obciążyć rezerwującego kosztami całej rezerwacji lub/i nie zwracać poniesionych kosztów.
  2. Warunki anulowania i modyfikacji rezerwacji grupowych.
    1. Stawa ApartHostel wyróżnia jeden typ rezerwacji grupowej:
      1. Rezerwacje niestandardowe – cena ustalana indywidualnie , płatności za rezerwacje określone są w §1 pkt 2.1, rezerwacja jest potwierdzona w 100%, rezerwujący ma prawo do anulacji oraz modyfikacji własnej rezerwacji w terminie do 30 dni przed planowanym przyjazdem.
    2. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu (dot. rezerwacji niestandardowych) nie później niż na 30 dni przed planowanym przyjazdem, rezerwujący ma prawo do zwrotu 100 % poniesionych kosztów. Anulacja musi zostać potwierdzona przez recepcję odpowiednim mailem.
    3. W przypadku rezygnacji z pobytu w okresie 30 dni przed planowanym przyjazdem, Stawa ApartHostel ma prawo do obciążenia Rezerwującego kosztami całej rezerwacji. Stawa ApartHostel nie zwraca poniesionych dotychczas kosztów.
    4. W przypadku nie przyjazdu grupy (no show) tj., przed ukończeniem trwania pierwszej doby, Stawa ApartHostel ma prawo anulować cały pobyt i obciążyć Rezerwującego kosztami całej rezerwacji lub/i nie zwracać poniesionych kosztów.
    5. W przypadku przyjazdu mniejszej liczby osób niż zdeklarowana, Rezerwujący ponosi koszty noclegu za liczbę uczestników wyszczególnioną w pierwotnym zamówieniu;
      2.6 W przypadku chęci modyfikacji rezerwacji Rezerwujący posiada jedynie taką możliwość nie później niż na 15 dni przed planowanym przyjazdem. Ewentualna zmiana uwarunkowania jest możliwościami jakimi dysponuje Stawa ApartHostel (aktualne zasoby) oraz musi zostać potwierdzona przez recepcję odpowiednim mailem.

§3 Pozostałe zapisy.

  1. Postanowienia ogólne.
    1. Opłata za rezygnację będzie potrącona z kwoty wpłaconej zaliczki lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana z karty kredytowej.
    2. W przypadku skrócenia pobytu w Stawa ApartHostelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny nie zrealizowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
    3. Niniejszy Regulamin Płatności stanowi załącznik do Regulaminu Obiektu. W momencie dokonania rezerwacji Gość, zobowiązuję się do przestrzegania i stosowania wszystkich zapisów regulaminu.
    4. Stawa ApartHostel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty kredytowej Gościa.
    5. Opłata klimatyczna/miejscowa (tzw. podatek miejski) nie jest wliczony w koszt noclegu i jest pobierany gotówką podczas zameldowania.
    6. Stawa ApartHostel zastrzega sobie prawo zamiany pokoju zarezerwowanego przez Gościa na pokój o takim samym lub wyższym standardzie, jeżeli pierwotnie zarezerwowany pokój z jakiegokolwiek powodu nie będzie dostępny. Jeśli pokój zostanie zastąpiony pokojem o niższym standardzie, różnica w cenie pokoju zarezerwowanego pierwotnie i pokoju zastępczego zostanie zwrócona.
    7. Goście mają prawo do składania reklamacji. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja  (e-mail: recepcja@stawahostel.pl). Czas rozpatrzenia reklamacji trwa 7 dni.
    8. Stawa ApartHostel jest własnością firmy F.H „DAMA” Dariusz Kopaczewski, ul. Piłsudskiego 1A, 72-600 Świnoujście, NIP: 855-000-22-15.
Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Zapoznaj się ze szczegółami jak używamy plików cookies oraz z polityka przetwarzania danych AKCEPTUJĘ